Podle nejnovějších dat společnosti ThisThat, která se specializuje na měření marketingového dopadu pomocí metodologie brand lift, je influencer marketing aktuálně nejefektivnějším kanálem napříč celým marketingovým trychtýřem.
Výsledky studie již nelze přehlížet, vycházejí totiž z více než 5 milionů odpovědí a navíc srovnávají účinnost influencer marketingu s ostatními kanály, jako je televize, rádio nebo OOH.
Přestože data jasně ukazují vyšší efektivitu influencer marketingu, mnoho CMOs s investicemi stále váhá.
Dle Maxe Osbourna z ThisThat je důvodem především komfort a jistota, které jsou s tradičními kanály spojené. Avšak značky, které do influencer marketingu investují více, dnes sklízí výrazně lepší výsledky.
Budoucnost tedy patří značkám, které pochopí, že se marketing posouvá z éry masmédií do éry komunity a vlivu, jak upozorňuje Max Osbourne. Influencer marketing tak není jen krátkodobý výkonnostní nástroj, ale plnohodnotný kanál pro růst i budování značky.
Studie představila data, která nelze ignorovat. Pokud tedy hledáte cestu, jak svou značku či prodeje posunout v době, kdy tradiční kanály ztrácejí na efektivitě – investujte do influencer marketingu. A pokud hledáte spolehlivou agenturu, která vám s influencer marketingem poradí, neváhejte se obrátit na nás.