Spolupráce s influencery zpravidla probíhá tak, že marketing Tipsportu sestaví detailní zadání, určí cílovou skupinu a samotný cíl.
„Agentura TK Media pro nás navrhne vhodné influencery a společně pak ladíme ideální parťáky i podle jejich dosahu, jestli dokážou pokrýt tu část publika, kterou potřebujeme. Vliv má i uvěřitelnost spojení mezi naší značkou a vybranou tváří, morální integrita influencera a také ideální poměr cena – výkon,“ popisuje cestu k nejvhodnějším influencerům Martin Ptáčník, vedoucí oddělení sponzoringu a eventů.
Zadání je obvykle jednoduché. Je třeba nadefinovat, co v postech a reelech musí zaznít a co se v nich naopak objevit nesmí. Kreativní idea i zpracování jde za vybraným influencerem, který je před realizací, konzultuje se zadavatelem.
…
Nejmladší cílovou skupinu na jaře 2024 oslovila pomocí influencerů i další značka skupiny Tipsport – Loterie Maxa. Prvního máje uspořádala v Brně hudební festival Ultimátní love fest.
„Do reklamní kampaně jsme zapojili tři influencerské páry: Milana Peroutku a jeho partnera, Andreu Bezděkovou a Sebastiana a Adama Mišíka s Natálií Jiráskovou. Ti promovali kromě akce samotné i reklamní merch, exkluzivní tisícovku triček Ultimate love od známého návrháře Jana Černého, autora české olympijské kolekce,“ popisuje kampaň Tamara Kučerová z marketingového oddělení Maxy. Influencerská kampaň zasáhla téměř milion mladých lidí.
Současnou tváří loterie je Agáta Hanychová, která vedle hlavní role v několika spotech také aktivně promuje značku i produkty Maxy na svých sociálních sítích. Další ambasadorkou Maxy je Inna Puhajková. Ta značku propaguje v rámci hokejové Maxa ligy jak na sítích, tak osobně na stadionech. Aktuálně se dokončuje kampaň k nejnovějšímu loterijnímu produktu, k Bingu, do které se zapojí 16 influencerů.
Za současné i budoucí spolupráce se skupinou Tipsport máme velikou radost a věříme, že bude ve všech směrech úspěšná.
Celý článek si můžete přečít zde.