Pro společnost Tipsport, oficiálního partnera MS hokej 2024, jsme společně s námi vybranými influencery, vytvořili kampaň, která měla za úkol propojit největší hokejový svátek s jedním z hlavních ambasadorů společnosti Tipsport, Davidem Pastrňákem. Kampaň probíhala od 3.4. do 26.5.2024. Jejím hlavním motivem, byla dnes již legendární, Pasta bunda. Oboustrannou bundu, oficiální merch Tipsportu k MS, navrhl designér Martin „kafes33“ Hirth.
Do kampaně byla zapojena devítka influencerů, kteří skrze své výstupy prezentovali, nejen již zmíněné bundy, ale také další zábavu, kterou společnost Tipsport při MS v hokeji nabízela. Jednalo se například o fanzónu nebo soutěže o vstupenky. Všechny tyto výstupy (reels, stories) byly umístěny na jejich instagramových účtech a společně dosáhly na téměř 12 milionu zhlédnutí. Do kampaně byli Pruyem, Těhotnej kuchař, Johny.mkv, Fayne, Lucie Neumannová, Filip Langer, Kundosaki, Honzi Michálek a David Luu.
Prohlédněte si případovou studii celé kampaně s nejdůležitějšími čísly.